Obecně platí, že čím dříve před odletem si uděláte rezervaci, tím levnější bude.
Výjimečně se stává, že např. den před plánovaným odletem se najde místo za dobrou cenu, ale z vlastních zkušeností nedoporučujeme se na tuto eventualitu spoléhat, je to značně nejisté a platí to opravdu výjimečně.
Teoreticky se v letecké dopravě může stát, že informace, které čerpáme z celosvětových rezervačních systémů mohou být zastaralé a tím může dojít k tomu, že si provedete rezervaci, ale nebude možné jí prodat a vystavit letenku (a to i tehdy, pokud zaplatíte kartou online).
V takovém případě uděláme vše co je v našich silách, abychom Vám nabídli co nejpodobnější náhradní rezervaci jak co se týče itineráře (co nejbližší termín či čas), tak co se týče ceny (oproti původní rezervaci).
Pokud byste zaplatili kreditní kartou a nebylo možné rezervaci prodat, peníze Vám samozřejmě okamžitě odblokujeme (nebudou blokovány týden či dva jak je obvyklé, ale deblokaci provedeme ihned).
Největší pozornost věnujte prosím zadání správné podoby jména a příjmení - musí být zadány tak, jak jsou uvedeny ve Vašem cestovním dokladu (jméno a příjmení v pase se musí shodovat - vč. druhých křestních jmen apod.).
Pokud je totiž jméno uvedeno chybně, není možné vystavit letenku - musí se provést rezervace zcela nová se správnými údaji a není tak zaručeno, že se nám podaří zajistit místa za původně rezervovanou cenu.
Max. počet znaků pro jméno, příjmení a oslovení je 29 znaků. Pokud máte jméno a příjmení delší, rezervace přes online systém nepůjde vytvořit.
V takovém případě ale kontaktujte letenkove-centrum@cedok.cz nebo +420 724 626 866 a my se pokusíme rezervaci provést jiným způsobem, který by Vaše jméno přijal.
Ano, systém na Vámi zadaný email automaticky odešle konfirmační dopis s veškerými detaily vytvořené rezervace.
Termín zaplacení rezervace a vystavení letenky určuje letecká společnost a my jej bohužel sami změnit/prodloužit nemůžeme.
Někdy je sice možné prodloužit rezervaci tak, že se původní rezervace zruší a provede se rezervace nová, nicméně ne všechny letecké společnosti tento postup podporují - některé jsou i pod hrozbou pokut striktně proti této praxi - proto doporučujeme respektovat původní termín platby/vystavení.
Navíc pokud byste chtěli z tohoto důvodu vytvořit rezervaci novou, není jisté, že stále budou volná místa v původním spoji a za původní cenu.
Ano, ceny uváděné na našem vyhledávači jsou konečné a obsahují veškeré poplatky, palivové příplatky a letištní taxy.
Pokud budete srovnávat naše cenové nabídky např. s lowcost dopravci či jinými vyhledávači, doporučujeme vždy na těchto webech dojít až do závěrečného kroku - zejména u lowcost dopravců se totiž může stát, že cena zobrazená v prvním kroku může být navýšena o poplatky za pojištění, zavazadla, rychlé odbavení, platby kreditními kartami a tak podobně a ve výsledku bude cena ještě vyšší, než když poletíte s regulérní leteckou společností.
Skupinové rezervace se řídí speciálními pravidly a ne vždy platí, že větší počet lidí zaručuje nižší cenu. Je tedy potřeba postupovat velmi individuálně.
Pokud plánujete cestu ve větším počtu lidí, doporučujeme kontaktovat letenkove-centrum@cedok.cz nebo tel. +420 724 626 866 kde Vám zjistíme možnosti spojení a ceny.
Po provedení platby kreditní kartou Vám letenku doručíme do tří hodin od zaplacení. Pokud byste letenku do této lhůty neobdrželi, napište nám prosím na letenkove-centrum@cedok.cz nebo zavolejte na +420 724 626 866 a příslušný pracovník po proveření platby letenku vytiskne a zašle na libovolný email.
V konfirmačním emailu jsou uvedená čísla účtů, které můžete použít pro platbu letenek (ČSOB, Raiffeisenbank, Česká spořitelna).
U bankovních převodů vždy doporučujeme podat platební příkaz tak, aby se převod stihl fyzicky realizovat do termínu pro vystavení letenky. Po uplynutí termínu totiž rezervace propadá a pokud se tak stane, je nutné vytvořit rezervaci novou - přičemž není jisté, zda se podaří najít místa za původní cenu (může být vyprodáno, původně vybraný tarif už nebude platný atd.).
Pokud si nejste jistí, zda lze převod bezproblémově uskutečnit, pište prosím na letenkove-centrum@cedok.cz nebo volejte na telefon +420 724 626 866.
O víkendu je možné si letenky vyzvednout v pobočkách Čedok, a.s. ve všech krajských městech. Pobočky otevřené i o víkendech jsou umístěné v největších shopping centrech a jejich kompletní seznam naleznete zde - https://www.cedok.cz/kontakty/pobocky.
Při výběru ceny máte možnost kliknout na odkaz Tarifní podmínky, ve kterém jsou podmínky změn a storna uvedeny.
Pokud si ale provedete rezervaci a nejste si možnostmi změn a storna letenky jistí, napište nám prosím na letenkove-centrum@cedok.cz nebo zavolejte na telefon +420 724 626 866 a my Vám podmínky rádi ihned sdělíme.
V sekci speciální nabídky se snažíme prezentovat nabídku atraktivních cen letenek do různých destinací. Po kliknutí na jakoukoliv speciální nabídku se Vám zobrazí kalendáře s dostupnými termíny letů, ve kterých můžete letět za inzerovanou cenu.
Kalendáře zobrazují volná místa v rozmezí 3. měsíců pro odlet a 3. měsíců pro návrat.
Pokud se v kalendářích nezobrazuje žádné volné místo, je již pravděpodobně vyprodáno. V takovém případě nás prosím kontaktujte na letenkove-centrum@cedok.cz nebo nám zavolejte na +420 724 626 866 a my se Vám pokusíme najít co nejlevnější a nejkvalitnější variantu letů dle Vašich požadavků.
Rezervační systém je provozován celosvětově a mají do něj přístup všechny letecké společnosti a agentury autorizované k prodeji služeb souvisejících s leteckou dopravou. Vzhledem k množství těchto subjektů a množství informací se může stát, že některé inzerované ceny jsou sice ze strany leteckých společností inzerovány jako platné, nicméně ve skutečnosti platné nejsou a let. spol. je pouze opomněla stáhnout ze svého systému. Toto kontrolujeme na naší straně a dojde-li k podobné chybě, zobrazíme chybovou hlášku a situaci řešíme.
Pokud narazíte na tento či podobný problém, kontaktujte nás prosím na letenkove-centrum@cedok.cz nebo nám zavolejte na +420 724 626 866 a my se Vám pokusíme najít co nejlevnější a nejkvalitnější variantu letů dle Vašich požadavků. Děkujeme za pochopení.
Náš vyhledávač nabízí možnost zobrazit si cenové nabídky jak přesně na termíny cesty anebo v rozmezí +-7 dní od Vámi zvolených termínů.
Máte-li tak vedle nabídky ikonky např. +5/-3 dní znamená to, že za tuto cenu je volno na termín pro odlet o 5 dní pozdější a návrat o 3 dny dřívější, než byly původně zadané termíny do vyhledávače.
Tím, že zobrazujeme i možnosti letů s rozptylem +-7 dní se snažíme ušetřit finanční prostředky všem, kdo mají možnost flexibilně posunout termín. Pokud letíte např. na služební cestu, je jasné, že s termínem hýbnout nemůžete - v takovém případě doporučujeme na hlavní stránce www.letenky-cedok.cz kliknout na volbu Fixní datum - poté se zobrazí nabídky pouze na Vámi zadané termíny.
Ano, na našem portálu je možné koupit např. letenku Praha-Amsterdam a zpět z Paříže do Vídně. Pokud chcete takto kombinovat destinace, vyberte si prosím na hlavní stránce možnost Jiný návrat .
Hledáte-li ještě složitější možnost kombinace destinací (nebo máte zájem např. o vnitrostátní přelety kdekoliv na světě), vyzkoušejte možnost Vlastní cesta nebo nás prosím kontaktujte na letenkove-centrum@cedok.cz nebo volejte +420 724 626 866 a my se Vám pokusíme najít co nejlevnější a nejkvalitnější variantu letů dle Vašich požadavků. Děkujeme.
Všechny ceny prezentované v průběhu rezervace jsou konečné a obsahují veškeré letištní poplatky a palivové a další příplatky.
Pokud platíte kartou či prevodem, letenka je Vám zaslána elektronicky emailem (po ověření platby). Pokud byste si jí chtěli vyzvednout osobně na pobočce, není to problém. Letenka vám bude v každém případě zaslána na vámi uvedenou emailovou adresu.
Pokud letenku ztratíte, nic se neděje - pro odbavení do letadla potřebujete v podstatě jen rezervační kód a cestovní doklad.
Abyste ale měli jistotu, můžeme Vám zaslat duplikát letenky - v tom případě nám zavolejte na +420 724 626 866 nebo na letenkove-centrum@cedok.cz a my Vám letenku do několika minut zašleme na libovolný email.
Letenky placené převodem jsme schopní vytisknout jedině po ověření, zda nám platba fyzicky dorazila na jeden z vybraných účtů (Raiffeisenbank, ČSOB, ČS, KB). Toto ověření je možné pouze v pracovní dny, Po-Pá 09:00 - 17:00.
Pokud platíte převodem, berte prosím v potaz limit na platbu - není neobvyklé, že platba převodem může zabrat i několik dní.
Pokud byste i přes krátký limit na platbu chtěli platit převodem, doporučujeme buď použít platbu "z banky do banky" nebo peníze v bance složit přímo nebo nám zašlete potvrzení o platbě a my probereme s bankou, zda peníze jsou minimálně "na cestě".
Jakmile platbu ověříme, letenku ihned vytiskneme a pošleme na libovolný email.
Povolený limit váhy je uveden na letence, příp. jej zjistíte v sekci PRAKTICKÉ INFORMACE - LETECKÉ SPOLEČNOSTI.
Vzhledem k tomu, že tyto limity může let. spol. měnit, doporučujeme buď ještě prověřit toto info u letecké společnosti anebo nám zavolejte na +420 724 626 866 nebo nám napište na letenkove-centrum@cedok.cz, kde Vám váhový limit sdělíme přesně.
Ano, je to možné - na stránce www.checkmytrip.com zadejte svoje příjmení a kód rezervace a zobrazí se Vám všechny detaily Vaší letenky.
Ano, i když si zvolíte určitou pobočku, můžete jít kamkoliv jinam v celé síti Čedoku (kontakty na adrese https://www.cedok.cz/kontakty/pobocky).
Pokud nás před vyzvednutím letenek kontaktujete na letenkove-centrum@cedok.cz nebo na tel. +420 724 626 866, jsme schopní Vám všechny dokumenty připravit abyste čekali jen po dobu nezbytně dlouhou.
Změnit způsob platby u již provedené rezervace také není problém, lze domluvit individuálně.
V současné době je 99% letenek tzv. elektronických, tzn. stačí, když si vytisknete elektronickou letenku, kterou jsme Vám zaslali emailem.
Budete-li chtít přesto zanechat letenku na letišti a vyzvednout si jí před odletem, je možné to domluvit individuálně a zdarma - máte-li o tuto službu zájem, napište nám na letenkove-centrum@cedok.cz (v emailu prosím napište kód Vaší rezervace či min. jméno a příjmení cestujících).
Pokud pojištění nechcete, není problém ho z rezervace odstranit a nechat rezervované pouze lety.
Pokud jste si pojištění neobjednali při rezervaci letenek, je možné pojištění sjednat i dodatečně - buď při vyzvednutí letenky nebo kdykoliv do doby odletu.
V obou případech doporučujeme kontaktovat letenkove-centrum@cedok.cz nebo tel. č. +420 724 626 866, kde Vám řekneme podrobnosti k jednotlivým typům pojištění a domluvíme se na jeho sjednání individuálně.
Pravidla pro odbavení se mění, proto doporučujeme vždy ještě před započetím cesty pečlivě prostudovat bezpečnostní pokyny pro odbavení, které naleznete zde
Na této adrese naleznete ještě:
S veškerými přepravními podmínkami se seznamte ještě před cestou na letiště, v případě pochybností se obraťte na leteckou společnost, s níž cestujete, nebo na náš helpdesk na tel. +420 724 626 866.
Při přípravě na cestu zejména ověřte, zda přepravované předměty vyhovují požadavkům bezpečnostních předpisů a nejedná se o předměty, které jsou pro přepravu zakázány.
Veškeré bezpečnostní pokyny naleznete zde