Přepravní podmínky a důležitá upozornění

Prepravni-podminky.jpg -

Prodej letenek a dalších produktů na serveru www.letenky-cedok.cz se řídí následujícími přepraveními podmínkami, důležitými upozorněními a všeobecnými přepravními podmínkami.

Do okamžiku zaplacení a vytištění letenky je rezervace nezávazná pro obě strany.


POZOR - před dokončením rezervace si zkontrolujte správnost Vašich osobních údajů - pokud vytvoříte rezervaci s chybným jménem, není možné rezervovaná místa převést na novou rezervaci se správným jménem.

Důležité - letenka je nepřenosná a změna jména na vystavené letence není možná - je nutné vytvořit zcela novou rezervaci, nicméně pak není jisté, zda budou volná místa za původně rezervované ceny. Jméno a příjmení cestujícího musí přesně odpovídat údajům uvedeným v cestovním dokladu (diakritika/háčky-čárky nehrají roli).

Letenky mohou být použity pouze za podmínek, které pro zvolený tarif stanoví letecká společnost – veškeré změny termínu a směrování, vystavení a výměny letenek, popř. jejich vrácení se řídí podmínkami zvoleného tarifu.

Letenky mohou být vystaveny a předány až po jejich zaplacení - limit, do kdy je nutné zaplatit, obdržíte po uzavření rezervace.

Zákazník byl upozorněn na fakt, že uvedená cena za letenku je garantována pouze v den provedení rezervace (důležité obzvláště u bankovních převodů).

Další dny může být cena odlišná - s ohledem na platný kurz v den vystavení letenky, popř. na možné změny v letištních, palivových a bezpečnostních poplatcích, které jsou součástí její ceny. Stejně tak je možné, že v další dny cenu změní bez předchozího upozornění letecká společnost, což se výjimečně stává.


Zároveň upozorňujeme, že pokud si zarezervujete letenku skládající se z letů více než jedné letecké společnosti (kombinace více dopravců), může dojít před vystavením letenky ke změně tarifní ceny a to z důvodu dodatečných podmínek vystavení ze strany dopravce, který cenu do systému vložil. O této změně budete informováni telefonicky nebo emailem.

V případě, že byste zaplatili rezervaci sestávající z kombinace dvou a více let. společností kreditní kartou a nebylo by možné tento itinerář z výše uvedeného důvodu vystavit, nebude Vám platba fyzicky stržena, ale dojde k jejich okamžitému odblokování a team www.cedok.cz se pokusí udělat vše, aby Vám našel alternativní spojení co nejvíce odpovídající původně zarezervovaným časům, termínům a ceně. Děkujeme za pochopení.

POZOR - pokud proběhne platba kreditní kartou úspěšně, dojde k automatickému vytištění letenky a jejímu zaslání na zvolený email. Následně bude možné rezervaci i letenku změnit (změna data letu / storno) pouze v rámci tarifních podmínek platných pro Vaši rezervaci.


LOWCOST LETENKY (nízkonákladových přepravců, např. Easyjet, Ryanair apod.) se řídí jinými pravidly než letenky od ne-nízkonákladových, klasických leteckých společností.

Klient kupující si lowcost letenku souhlasí s tím, že:

  • platba kreditní kartou za letenku proběhne ve 2. transakcích - v první se autorizuje částka letenky a letištních poplatků, v 2. transakci se autorizuje servisní poplatek, ve výši 390 Kč,
  • po úspěšné autorizaci platby za letenku a letištní poplatky obdrží klient letenku a doklad o platbě přímo od lowcost letecké společnosti,
  • faktura za servisní poplatek autorizovaný v 2. platební transakci bude zaslána v pracovní době ihned, u plateb o víkendech a st. svátcích bude daňový doklad zaslán v nejbližší pracovní den.

 

Letenky nízkonákladových přepravců (vč. servisního poplatku) NELZE PO ZAKOUPENÍ VRÁTIT nebo ZMĚNIT.

!! Letenka neobsahuje dodatečné služby (speedy boarding, zavazadla, a další), ale pouze letenku a poplatky. Jelikož u některých dopravců (např. Easyjet) je pro jejich zakoupení vyžadováno přihlašovací heslo, lze v takovém případě zakoupit dodatečné služby k této rezervaci, na letišti před odletem nebo přes call centrum přepravce. Konkrétní informace o dodatečných službách a jejich zakoupení naleznete na webových stránkách jednotlivých dopravců!!


POZOR - pokud provedete dvě a více rezervací na identické lety, termín, jména a příjmení cestujících, letecká společnost má právo Vaše rezervace zrušit.

Letecká společnost má také právo kdykoliv do termínu odletu změnit nebo zrušit časy/termíny letů s možností náhradního řešení.

Nastane-li podobný případ, budeme Vás informovat písemně či telefonicky.


Jednotlivé lety je nutné využít v takovém pořadí, v jakém jsou uvedeny na letence (odlétáte-li z Prahy do New Yorku s přestupem ve Frankfurtu, musíte nastoupit do letadla již v Praze). Jinak je letenka neplatná a bude automaticky zrušena leteckou společností!!!

Cestující je povinen ověřit si vízové předpisy státu, do kterého cestuje. Vízovou povinnost v tranzitní a cílové zemi můžete ověřit na stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR - www.mzv.cz, případně zde - https://www.cedok.cz/dalsi-sluzby/viza/

Do některých států není možné cestovat pouze s jednosměrnou letenkou. Před zakoupením takové letenky si cestující musí ověřit vstupní předpisy daného státu – možné kontaktovat náš help desk na tel.: Po-Pá 09 - 17h: (+420) 724 626 866

K odbavení pro vybraný let se cestující musí dostavit v dostatečném předstihu, většinou 90 – 120 min. před stanoveným odletem. Přesnou dobu u konkrétního letu si prosím ověřte na našem help desku na tel.:  Po-Pá 09 - 17h: (+420) 724 626 866

Odbavení je možné jen s platnou letenkou a platným cestovním dokladem a případně vízem. Při cestách do některých zemí je nutné, aby pas měl platnost ještě např. 6 měsíců po návratu - podrobnosti zjistíte na www.mzv.cz.

Cestující je povinen dbát na to, aby odbavovaná zavazadla nepřekročila povolenou hmotnost, rozměry a počet. Přepravu některých druhů zavazadel, dále nadpočetných a nadrozměrných zavazadel je nutné u letecké společnosti v rezervaci vyžádat v dostatečném předstihu (obvykle je zpoplatněno).

Zpoždění letu, ztrátu nebo poškození zavazadel nebo jiný důvod pro reklamaci musí cestující neprodleně oznámit letecké společnosti hned na letišti a nechat si vystavit příslušné potvrzení, pokud nebude stížnost vyřízena leteckou společností ihned na místě při zjištění problému.

Při cestách do USA, Kanady, Velké Británie, Iránu, Číny, Sýrie, Keni a Mexika budete buď před koupí letenky, nebo před odletem kontaktování našimi zaměstnanci a požádáni o sdělení čísla pasu, jeho platnosti, datech narození a dalších údajů, které je nutné vložit do Vaší rezervace z důvodu mezinárodně platných bezpečnostních předpisů. Zákazník souhlasí s tím, že tyto údaje poskytne na vyžádání a je si vědom, že bez těchto údajů nebude odbaven.

Budete-li mít jakýkoliv dotaz, prosím, kontaktujte nás na emailu letenkove-centrum@cedok.cz nebo na telefonním čísle: Po-Pá 09 - 17h: (+420) 724 626 866

Děkujeme za využití našich služeb.

Váš team www.letenky-cedok.cz